Kvitter, sol och staden

Solen skiner, snön glittrar, fåglarna kvittrar och det är +5,7 grader. Hur mysigt väder som helst. Promenerade ner till stationen idag och lämnade söt på stationen sen promenixade jag lite i stan. Jag insåg verkligen idag hur vacker min stad är. Väldigt synd att jag glömde kameran hemma för katedralen var så vacker när ån glittrade och solen lyste på tornen.
dagens köp, bh och tandborstarHandlade en svart bh, försvarets hudsalva och tandborstar. Mina undantags köp under februaris köpstopp. Bhn var inte överdrivet snygg men otroligt skön. Sen kostade den BARA 99 kr så mitt behov tog över.






Ikväll är vi många som ska hem till Alex och käka taco. Sen är det helkväll med godis och melodifestivalen. Hur mysigt som helst!




/Katarina, ska nu plugga lite

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0