Återkommande

Ja, detta återkommande ämne, Killar! Ja, jag har nog blivit beroende (eller som Alex vill kalla det, besatt). Jag är så otroligt för isblå ögon och blont hår. Jag tror att det är det som gör att jag inte kan släppa en kille. Ja, det är INTE insidan (det vet ni sedan innan).

Jag skulle vilja göra en undersökning. Där ska alla jag har hånglat med får svara på olika frågor. Tex, längd, ålder, hårfärg, ögonfärg, klädstil och uppväxt ort. Jag tror att resultatet skulle bli följande (alla resultat är medelvärde).

Längd: Över 175 cm
Ålder: MINST 2 år äldre än mig
Hår och hårfärg: Blond, med längre hår
Ögonfärg: Blåögd (åhhh, jag smälter redan)
Klädstil: Skjorta (det är väl lika bra att inse det)
Uppväxt: Stockholm eller Skåne.

Har jag hånglat med någon som är kortare än mig? Har jag hånglat med någon yngre? Hur många brunett har varit nära mig? Attraheras jag över huvudtaget av bruna ögon? Har jag någonsin umgåtts med en göteborgare?

Kan man säga att jag är fast i ett mönster? Kan man säga att jag är ytlig? Grundar sig detta i något i min uppväxt? Vem vill svara på mina frågor? Vem KAN svara på mina frågor?

Killen med håret


/Katarina, Snerikes ikväll?

Kommentarer
Postat av: Karro

Njae. Det blir nog en väldigt lugn kväll. Alldeles för mycket att dricka i lördags, så nu klarar jag mig ett bra tag... Hade ni roligt på platina? Kram

2008-02-26 @ 17:06:49
Postat av: elins

haha fräckt! jag är likadan på längd och ålder. okej, det kanske har brutits någon gång då man har haft allt för hög promille i blodet. men annars föjer det här med grabbar ett mönster. jag gillar ju bruna och gröna ögon däremot. mm, jag smälter!

2008-02-26 @ 20:32:50
URL: http://elinblogg.blogg.se
Postat av: Karro

Jag kom förresten på ett undantag! Kommer du ihåg P från hösten i ettan? Såg honom och hans mamma när de handlade på lutis idag! Han fick köra kundvagnen.

2008-02-27 @ 17:32:39

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0