Killar, kåthet & förhållanden

Män. Alltid dessa män. Varför måste man alltid vara kåt och hångelsugen. Förhållande, nej tack! Jag vill verkligen inte. Jag trivs så otroligt bra med mina vänner, min familj och mitt självförtoende just nu, att en pojkvän bara skulle vara överflödig. Jag har aldrig vart på ett sådant stadie. Jag har alltid velat ha någon, men nu, nej tack. Jag tror att det beror mycket på att jag känner mig så stark och självständig. Men OM jag nu skulle falla för någon ska jag berätta för er hur han ska vara. För ja, jag ÄR kräsen. Jag inser mer och mer hur fel killarna jag har varit tillsammans med är! (förutom Seb, han kommer alltid ligga mig varmt om hjärtat)

Så, här är listan till mitt hjärta:
1. Kläderna. Så otroligt viktigt. Jag älskar killar med skjorta. Har du skjorta när du går ut, då har du den INSTOPPAD! Herrbloggen har riktigt bra tips hur du ska klä dig. Även Manolo kan läsas. Svarta skor är att föredra vid utgång.
2. Humor. Inte drygt, utan humor. Roliga människor är det bästa jag vet. Han sak få mig att skratta och han ska få min pappa att skratta. Då har han lyckats.
3. Han ska vara gullig. Han ska kalla mig saker. Inte sockertopp och sådant fjantigt. Seb kallar mig ibland fortfarande Snäckan. Då vill jag bara krama honom.
4. Han ska inte kunna slita ögonen från mig. Han ska titta på mig hela tiden!
5. Han ska kunna festa. För helskotta en människa som är stel och inte kan dansa kan man skita i. Kolla på Eric, min vän, han dansar roligt, men fasiken vad han rör sig och han är rolig att dansa med.

Stiliga män
Två stiliga män från Skarsgård familjen, Stellan och Gustaf.


/Katarina, har precis ätit middag och ska nu duscha och sedan sova!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är för härlig Katta! Jag följer din blogg frekvent och den är minst sagt underhållande! Go girl! Själv lever jag i celibat och trivs som fisken med det. Sexuell avhållsamhet kanske är knepet? :)

2008-01-17 @ 23:22:04
URL: http://malinohrn.blogg.se
Postat av: Debbie

Hahaha, skön du är! Min lista ser ut som din! Klädstil och humor är otroligt viktigt! Men precis som du har jag känt att jag varit sådär skönt självständig utan kille. Man förlorar det så lätt när man träffar någon. Jag träffade min kille i början på hösten förra året och hade skitsvårt att släppa på min självständighet, det har jag fortfarande :P Därför kämpar jag duktigt för att behålla en stor del av den. Tror inte det är bra att bli för beroende av någon! Så fortsätt som du gör, sen kanske rätta killen bara dyker upp.. det är ju det bästa, när man inte är desperat :D

2008-01-18 @ 09:48:36
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: Jeanie

Det är inte ofta man får en kommentar på sin blogg och upptäcker att tjejens/killens blogg är hur skön som helst. Detta inlägget fick mig och skratta och inse att nejtack, jag vill inte heller ha en kille just nu. Precis vad jag behövde efter gårdagens gräl med en herr som alltid gör mig besviken. Tack Katta ;)

2008-01-18 @ 10:20:07
URL: http://www.jeanie.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0