spindlar, räddning & sovsambos-problem

Jag hade bestämt mig för att inte bli en sucker, en så kallad "7-dagars-sovsambo". Därför bestämde jag igår att jag skulle sova själv. Redan på morgonen när min O lämnade sa jag det till honom, "Du får faktiskt sova hemma ikväll".

min hjälteCirka kl. 20:00 hör jag hur det klättrar spindlar på väggarna. Blir otroligt orolig när jag inte ser deem. Usch och fy för mig som inte haft spindelskrämman i tillräckligt mycket. Efter två timmars skräck ringer jag O kl. 22:02. Han ska komma över efter att ha fixat klart Stockholms hemsida. Kl. 22:59 har O fortfarande inte kommit och jag insåg hur egoistisk jag var. Jag bad honom lämna sitt för att skynda hem till mig. Jag ringer igen och frågar om jag ska komma hem till honom istället. Skönt att han var påväg redan!

IKVÄLL är det ensamma flickdagen. Jag ska baka frukostbullar snart, sedan städa, efter det läsa min bok och ikväll laga lyxmat och ligga i soffan och slappa framför DHW. Tillslut blir det ensamsovning! Jag ÄR en "6-dagars-sovsambo"....


Ps. Egentligen skulle jag vilja lägga upp en bild på en spindel, men tyvärr. Jag har en otroligt utsräckt fobi för spindlar att jag ej klarar av att klicka mig till bilderna.
Ps2. Upptäckte att jag skrivit om min fobi tidigare
Ps3. I samma inlägg kan ni läsa att O är inte den första killen som räddar mig från spindlarna
Ps4. Jag vill ge er ett megatips, Designbloggen har en toppenhjälp till din blogg.
Ps5. Första bilden på min hjälte utlagd. Han kommer inte bli glad på mig.


/Katarina, magen har börjat kurra men mitt kylskåp är tomt.

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0