Sthlm, celler & stövlar

Idag ska jag gå till skolan. Jag vill nämnligen INTE ställa min cykel på stationen. När min föreläsning slutat 12 ska jag ta bussen till centralen och sen ta mig till med tåget till Stockholmo där jag ska möta älsklingen. Hade bara önskat att jag hade fått csn bidraget men icke sa nicke. Så bra ligger det inte till, får det nog inte förrän den 21. Då är det MYCKET money och MÅNGA räkninagr att betala.

Dagens föreläsning heter cell- och vävnadsbiologi. Hoppas att jag förstår LITE bättre vad Gothfried säger idag. Ska försöka spela in vår stora österrikare någon gång!

Eftersom det inte ser ÖVERDRIVET halt ut idag ska jag ha mina kalvskinns stövlar istället för Timberland kängorna som igår. Till de blir det Katarinas specialitet och favorit, KLÄNNINGEN!



/Katarina, måste göra sig iordning

Kommentarer
Postat av: Kenza

snygga stövlar:)

2007-01-16 @ 19:59:52
URL: http://KENZAAS.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0