shopping, mys och trötthet

Kom hem kl 03.03 inatt och var måttligt pigg när min mobil ringde 09.00. Uppstigning? Nej tack! Sov vidare till 10.00
Gick ner och käkade frukost med mamma och pappa. Bestämde mig för att dra med mamma och bror in till stan (vilket var trögt i början). Vi kom iväg ganska sent, men det var skönt för vi slapp de värsta fjortisarna på H&M och Solo som slet i Cheap Monday jeans. Vi tog oss först ut till Västra hamnen för att titta i Kit of Elsinore efter något mysigt, men de börjar sin rea först i mitten av januari (lite besvikelse, främst från broder och mor). Sedan drog vi oss in mot city och gick lite där. Ovanligt lite rea i affärerna, det var fler skyltar med "Ej rea" än där det stod "REA". Hittade dock lite trots att det såg mörkt ut i början. Tessie inne på Hansa Gallerian har faktiskt ganska roliga kläder och de brukar OFTA ha 50% på hela sortimentet, så även idag. Hittade en söt mörkgrå klänning med fickor för ENDAST 299,5 kr.... Perfekt till middagen imorgon! Mamma ville jättegärna in på Footlight och jag höll hårt i shopping-fingrarna efter som jag MINST av allt behöver skor. Så då köpte jag ett par stövlar istället. De kostade 1300 kr på rean men de var i kalvskinn och en otrolig kvalité överlag. De är HELT underbara!!!!!!
Min sko-tokiga mamma (mormor är värst i släkten var det gäller skor så det ligger i generna!) hittade också ett par skor. Riktigt söta som skulle vara sjukt snygga till en kostym eller en kjol och svarta strumpbyxor. Låg klack och svarta halv spetsiga pumps.



När vi kom hem satte jag mig och pluggade och mamma lade pussel (så mysigt). Passade även på att spela lite spel med mammi. Efter det åt vi lite mat och kollade på Sällskapsresan (broderns julklapp) eftersom jag absolut älskar den filmen!


Extra mys blev det när jag hittade mina gotländska lammtofflor

Nu ska jag gå och lägga mig i pappas säng och sova eftersom han och syster har åkt till Oslo.


/Katarina, har haft en bra dag trots hål i plånboken

Kommentarer
Postat av: Jess

snygga stövlar!

2006-12-27 @ 17:18:52
URL: http://jessjess.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0