Bitter & lite avundsjuka

Karro och Elin är ibland väldigt bittera. Men bara ibland och det har minskat väldigt. Just ikväll har det faktiskt smittat av sig på mig. Jag blir galen. Nu är jag fruktansvärt bitter.
Jag kan inte låta bli att bli sjukt irriterad på att alla bloggare har pojkvän. "Åhhhh, jag är hemma hos C" och "Åhhh, nu ska jag och mysa med D" och "Åhhh, idag har jag och J"... skit skit skit! Ja, lite avundsjuka är det väl också men mest bitterhet över att Söt idag skickade ett sms och jag blev bara mer irriterad.

Han vill ha något förhållande-liknande men som han skriver. "Jag vill inte ha ett seriöst förhållande men jag trivs så bra i ditt sällskap att jag vill fortsätta umgås med dig"... Jag är bitter! Jag är bitter för att jag inte vet hur jag ska göra. Jag vill inte träffa honom igen för jag kommer bara bli sårad. Samtidigt så... så är jag kär. Han har allt och ja, jag är kär!

Han är inte värd mig, jag vet. Han är inte det eftersom han inte vill ha mig för sig själv. Ojoj, jag som var så negativ till honom från början. Jag tyckte inte om honom från början och nu verkar allt ha vänt... Jag är bitter och när kommer Alex och hämtar sin bil?



/Katarina, är bitter som tusan...

Kommentarer
Postat av: Kristina

Angående din komentar hos Kelly om Underbar.
Underbar Sthlm har inte snott namnet. Ägaren till Underbar Visby är samma person (Fabio) som nu har öppnat Underbar Sthlm, alltså är det en systerkrog om man säger så.

2007-04-22 @ 23:04:42
Postat av: Ingrid

Hoppas du får saker på rätsida snart!
Bitterhet är sjukt jobbigt stundvis.

Ha en bra dag.

2007-04-23 @ 09:18:09
URL: http://ingrid87.blogspot.com
Postat av: Katta

Re Kristina: Jag vet. IaDarling har redan svarat och förklarat för mig. Tycker ändå att det är dåligt. Underbar finns bara på Gotland för mig...

2007-04-23 @ 09:18:40
URL: http://shoeholic.blogg.se
Postat av: Katta

Re Ingrid: Det är bättre nu. Ett infall jag fick igår. Tack för omtanken!

2007-04-23 @ 09:20:14
URL: http://shoeholic.blogg.se
Postat av: Cita

Haha, jag blir nog lika om inte mer irriterad av de tjejerna med pojkvänner, dock blev jag genast lite lyckligare av aftonbladets artikel om att singel är het nu till sommaren ;)

2007-04-23 @ 17:04:59
URL: http://citas.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0