Vårens första pirr

Vår, sol och värme, eller nästan i varje fall. Vår är det och sol har det varit en hel del idag, men värmen, ja den försvann inatt som om Joe Labero hade varit framme och pillat på luften i Uppsala och "Simsallabim, gör luften kall igen".

Ja, med våren blir kaninerna frodiga och börjar para sig och även vi som har ganska mycket gemensamt med de små djuren blir också stissiare. Ja, det märker man, eller är det bara jag? Är det bara jag som sitter med fjärilar i magen? Är det bara jag som har myror i benen? Är det bara jag som inte kan koncentrera mig på skolan utan tänker bara på EN person? Jag tror inte det va?!!!

Jag känner mig som fjorton igen, med fjärilar i magen, okoncentrerad och myror i brallorna. Jag hade glömt hur det var att känna såhär. Jag hade glömt hur det var att vara kär. Ja, för idag insåg jag det på riktigt, jag är kär. Jag är tonårs kär, jag är pirr i magen kär, jag är snurrig i huvudet kär och dunka fortare i bröstet kär och bara tänka på den personen kär och göra konstiga saker kär och.,.... ja.... KÄR!

Hur underbart är inte detta. Hoppas han känner likadant för annars känner jag mig som 15. Fet, arg, ledsen, ful, dålig, svart...................................................................................................................


/Katarina, hade glömt hur livet är när det är ett lyckorus

Kommentarer
Postat av: Karro

Haha. Tror inte att du kan vara vare sig ful eller dålig. Fet kanske du kan bli om du äter massa, massa godis. Handlar det om SÖT förresten?

2007-04-17 @ 21:45:02
URL: http://karolinarosell.blogg.se
Postat av: Karin

härligt;)

2007-04-18 @ 16:36:32
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0