Dagens aktiviteter...

...har gått i julens och egoismens tema. Idag har jag varit flitig, tagit hand om mig själv, varit julig och nu är jag på myshumör.

  • Började med att tvätta vid 8
  • Beställde en ansiktbehandling hos Lenhud, gjorde en ansiktspeeling och klädde upp mig
  • Städade hela lägenheten och drog sedan ner på stan och lämnade tillbaka kjolen från Indiska
  • Sedan träffade jag Karro utanför domkyrkan och i 1,5 h satt vi sedan och tittade på en underbar Luciakonsert. Uppsala Domkyrka är nog Sveriges bästa turistattraktion, den är så underbart vacker. Det var premiär för mig och jag bara glodde med öppen mun. Jag vill dit igen och jag som inte ens är intresserad av kyrkor. Lätt i klass med alla katedraler och kyrkor jag har sett i Frankrike och Spanien.

  • Nu ska jag ställa upp min symaskin på vinden och sen ska jag göra thé, plugga och hyra en film (alt. se Jackie Brown som jag köpte för 3 veckor sedan)


- Svart kjol Haléns
- Ribbat linne med guldtrådar Massimo Dutti
- Benvit kofta ELLEGALILLEGAL inhandlad på Solo
- Strumpbyxor Lindex
- Långt guldigt halsband Mammas garderob
- Röda naglar (Chanel), Guldklocka (Calvin Klein), tre olika guldringar (present), Örhängen med pärlor
- Svarta, runda mocka pumps Mango
- Beige trenchcoat Mango

Imorgon har jag LITE sovmorgon. Jag ska träffa Karro på gymmet vi 11 så ska vi gymma, sen luncha och sist men inte minst seminarium till 16.




/Katarina, väldigt nöjd med sin dag

Kommentarer
Postat av: KARRO

HAHA. Du glömde nämna att du nästan blev ihjälskrämd av dockan! ROLIGT!

2006-12-11 @ 15:34:46

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0