Shopping på stan

Dagens aktiviteter:

  • Åkte till skolan VÄLDIGT trött kl 09.00 för att ha tre timmars Läkemedsels kemi
  • Anja (föreläsaren) pratade mycket om kokain och andra läkemedel och hur processen gick till, Intressant!
  • Sålde biljetter till JulGasquen den 16 dec när Louise kom och berättade att de hade djurförsök idag. Först ska man klappa råttan, sen ta blodprov och andra tester och sedan dödas den med gift. Sift men minst trevligt så dissikerar man råttan, trevligt va? Detta ska jag göra de närmaste 3 åren (eller resten av mitt liv)
  • Jag, Karro, Eric och Christofer cyklade ner till stan. Jag och Karro letade efter klänningar till Gasquen.
  • Både jag och Karro hittade fina klänningar.
  • Nu är jag hemma och ska snart äta middag och sen ska jag vila mig hela kvällen. Är ganska knäckt från denna veckas aktiviteter (fest, sjukdom, rensning, ommöblering, laborationer och mkt plugg)

Jag köpte:

  • En svart klänning med glitter på Holmlunds VILA
  • Vinröd kjol med guldiga detaljer som jag ska högt upp i midjan Indiska
  • Hemlig present för 29 kr som ska lottas ut på JulGasquen Åhléns
    (Bilderna gör inte kläderna rättvisa)

/Katarina, ont i magen av hunger

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0