"En hand i himlen"

Djävulsveckan blev bästa veckan på otroligt länge. Har i några veckor nu sovit väldigt dåligt. Jag har inte insomningsproblem och jag sover väldigt djupt, men jag drömmer mycket och det är verkliga drömmar. När jag vaknar kommer jag ihåg det mesta och det påverkar mig väldigt mycket. Jag känner mig inte pigg och glad när jag vaknar.

Det har påverkat mitt humör de senaste två-tre veckorna. Känner att jag varit hängig. Inte orkat med alla mina sysslor. Så bestämde jag mig, NU tar jag tag i mig själv. Efter djävulsstarten på min vecka då min musplatta på datorn gick sönder, jag råkade ta sönder min bärbara mus, jag sov väldigt dåligt sju nätter i rad, jag låg efter väldigt i skolan och på jobbet och kände mig allmänt dålig!

För att komma tillbaka har jag umgåtts med solen, varit på ansiktsbehandling, käkat sushi med favvo-q, käkat ryggbiff varje kväll, jobbat ifatt nästan allt på jobbet, pluggat ifatt all kemi, läst feelgood-bloggar, pratat med mamma, bokat Sthlmsbiljetter och nu ska jag läsa ifatt lite mikrobiologi!


/Katarina, tillbaka på banan och pigg som en mört utan ett minne från nattens drömmar

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0