"You know it hurts so bad. just like i knew that it would."

Jag har satt igång ordentligt. Ett bra tag nu har jag lovat mig själv att börja träna igen. Det var mycket som satte stopp för det i höstas, vilket har resulterat i lovehandles och hakor. Något jag inte trivs med. Därför satte jag igång ordentligt den 4 januari. Lilla mat- och träningsdagboken följer mig var jag än går. Förra veckan blev det fem dagar på gymmet och en dag med simning. Denna vecka blir det kanske inte lika mycket, men jag ska nog få samma fyra dagar på gymmet ivarjefall. Jag har gjort en liknande satsning tidigare, som gick sjukt bra. Jag vet att jag kan om jag vill!

Dock har jag redan uppnått mina mål. Varför sätter jag ofta väldigt låga mål? Vad är jag rädd för? Antagligen är det för att jag vet med mig att jag blir sjukt stressad och mår ganska dåligt då mina mål är väldigt för höga och ej går att uppnå. Nu har jag dock höjt mina mål, så vi får se hur lång tid det tar att uppnå dem.

Fortfarande är det slutgiltliga målet att se ut (ivf känna mig som) Britney i denna video.




/Katarina, är väldigt fysiskt utmattad efter 7 dagars träning de senast 8 dagarna.


Kommentarer
Postat av: Emma

Wow Katta!



Men vet du vad? Du har alltid varit snyggare än Brittan, med eller utan lovehandles! Lite mer att älska helt enkelt! =)

2010-01-18 @ 18:37:15
URL: http://envisaemma.blogspot.com
Postat av: Bakfia

bra låt! men finare header:) hoppas du får en bra fortsatt kväll!

2010-01-19 @ 18:18:49
URL: http://bakfia.blogg.se/

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0