"We don't sleep when the sun goes down, We don't waste no precious time"

Denna vecka är väldigt crazy minst sagt (som ni säkert redan förstått). Till råga på allt ska jag faktiskt bara ta det lugnt denna helg. Känner att jag är värd en ledig helg efter denna vecka. Dessutom har jag och killen varit tillsammans ett halvår på fredag. Hur romantiskt det än låter, så är det inte riktigt så. Vi har själva bestämt ett datum, två dagar efter löning så att man har råd att göra något kul. Inte så romantiskt utan mer affärsmässigt, men passar oss bra. Vi brukar ändå vara bra på att mysa och lyxa tillsammans ofta. Eftersom han haft en dålig vecka ska jag ta hand om honom hela helgen. Vi börjar imorgon med Malmö-festivalmat och Oscar Linnros på Stora sydsvenskan. På fredag ska jag lära honom tvätta (mhm!), käka middag och sen bio. Lördag kan jag ej berättaom, det är en hemlis. Dock en heldag tillsammans blir det absolut!


/Katarina, ska laga till sitt kilogram med före detta fräscha champinjoner nu

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0