"but I realized that the one you were before, had changed into somebody"

I våras och somras var jag väldigt duktig vad det gällde träning och motion. Så duktig att jag mådde bra av det. Inga mål som inte kunde uppfyllas, men som jag endå fick kämpa för. Det gjorde att jag slimmade till mig något. Jag köpte ett par grymt snygga jeans. Ett par höga, TIGHTA jeans med slitning och rejäl bootcut. Nu har jag dragit ned totalt på träning, eftersom jag inte har möjlighet till det. Jag kan därför inte använda mina superslim. Jag kommer i dem. Jag kan knäppa dem. Dock är det en "nära-döden-upplevelse" att sätta sig ner med dem på! Så jag bestämde att jag inte ska använda dem förrän i februari, då jag återigen är slimmad. När jag besökte bloggen The Glamourai, och såg bilden vid sidan, saknade jag mina jeans!


Bild lånad från bloggen The glamourai.




/Katarina, fortfarande nattlinne och badrock, inga bootcut!

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0