let me think about it.

Fann ett gammalt inlägg från 28/3, som jag råkad glömma att publicera. Så håll till godo.
Igår var som vilken dag som helst. Vilken fredag som helst.
Skrev AV en tenta som jag sedan blankade. Fem Gintonic på Kristianstads studentkår. Thaimat på en resturang bredvid Grand i Lund.
Efter alla dessa vardagliga sysslor kände jag och M att det var dags att spräcka gränserna. Hon cyklade hem och hämtade nyckeln till Body shop. Sen fick jag en ansiktbehandling och full partysminkning. Dessutom cyklade jag hem med en påse full med produktprover och kondomer. Inte illa pinkat!




Ikväll kommer det bli som vanligt. Superstor utflyttningsfest i lägenheten. Förberedelserna är i full gång. Nu ska jag äta lunch, i form av en Sleven påse fylld med gottis. Tur att kostregistreringen är över!



/Katarina, normalaste helgen, någonsin!

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0