I'm back from the island, getting around a nerd


Tillbaka på fastlandet. Lyssnar på danceremix av Gnuk och Calabria. Inte speciellt bra musikmässigt. Otroligt bra tidsfördriv.
Han skulle kommit ner idag. Han kom inte ner idag. Feber eller ej, så är det tråkigt. Besviken? nej. Arg? nej. Bara tråkigt, men ärligt, Skönt! Jag har legat på soffan framför brasan med täcke över mig och läst min rosabandet-bok om bröstcancer och knull. Ja, den handlar lika mycket om en runtknullade otrogen man som en kvinna med bröstcancer. Bra efter 256 sidor. Dålig innan sida 256!
Han säger att han ångrar att han inte åkte ner. Det kan jag förstå. Vad ska han göra själv i Blekinge ikväll med feber.
Jag ska vara med familjen ikväll. Inget Babel. Inget Inkonst. Inget vin i stora mängder. Första vita helgen på säkert 2-2,5 månad.
Nu blev det Kent istället. Jag hatar Kent. Jag älskar Vy från ett luftslott (remixen).
Nörd brillorna är beställda. Nördbrillorna är min nya stil. Jag om två veckor bär jag alltid dessa tillsammans med min Stella McC-kavaj med uppkavlade ärmar, slitna jeans, lång tisha, stor bylsig svart halsduk från Monki. Allt i en kombination med antingen vita (snart grå) Converse eller mina höga svarta heals. Utomhus bär jag givetvis min minkjacka. Katarina är den nya nörden i stan (inte Kristianstad givetvis).



/Katarina, så Emma, nu kan jag bevisa för dig att jag inte är ett fyllesvin, möjligtvis Lisa, men icke jag!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Stort grattis! Ära och berömmelse till dig! Spana in min blogg så vet du vad jag pratar om!;)



Mvh Sophie♥

2008-11-02 @ 13:21:26
URL: http://sophiesfashion.blogg.se/

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0