Att vara, eller att inte vara? Vem är vännen...

Solo i Malmö. Min nya tillflyktsort. Jag är där så ofta att Johan igår uttryckte "Jag känner en déjà vu" när han såg mig sitta i fåtöljen på undervåningen. Paulina började jobba där i slutet av augusti och den senaste månaden har jag nog varit där totalt 2 h i veckan. Sjukt mysigt att se allt folk som provar kläder samtidigt som man kan prata, fika och skvallra. Det som känns bra med Paulina är att man inte behöver tänka, "Är vi bästa vänner? Är vi vänner?" (så som jag tänkte när jag var yngre). Med Paulina kan man bara vara. Bara prata på. Bara säga allt och samtidigt veta att det stannar mellan oss. Vi känner varandra utan och innan och det känns skönt, att bara kunna va!



Igår gjorde jag ju givetvis även en 30 minuter på SOLO. Provade en kofta, snackade skit, tittade på kunder, läste Rodeo och tog cornyfoton på oss i speglarna.


/Katarina, ljuvliga liv

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

härliga bilder!

kram

2008-11-08 @ 13:37:02
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Ola

Mycket vackra bilder. Verkar vara ett trevlig ställe o shoppa på. Inte många som passar så bra i pälsmössa som du.

2008-11-08 @ 23:43:39
Postat av: Lisa

åh, jag vill också ha solo i gävle :)

2008-11-09 @ 13:53:36
URL: http://wlisa.blogg.se/

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0