"Don't you know, they talkin' about a revolution, sounds like a wisper..."

Jag jobbar mycket. När jag kommer från tåget vid 20 brukar jag bege mig bort mot gymmet för att träna. Om jag inte tar tåget hem till Uppsala stannar jag i Stockholm hos syster. En del saker går förlorade när man jobbar 50 h på fem dagar.

Jag lyssnar inte på Christer i P3 längre.
Jag missar torsdagarna på Stocken.
Jag hinner inte läsa bloggar.
Jag hinner inte blogga.
Jag missar Gossip Girl.

Dock är det sådana saker som är minst betydelsefulla i livet. De positiva sakerna med jobbet överväger. Som att jag trivs så sjukt bra, att jag inte går minus 5000 varje månad, att jag igen faktiskt kan shoppa utan att ha dåligt samvete varje gång jag närmar mig en affär, jag får vara i älskade Stockholm mer, att jag nu har pendlingskort och att jag träffar min syster mycket oftare.

Jag trivs sjukt bra och kommer fortsätta må bra ett tag till!



/Katarina, ska nu ner på Café Linné och fika med Karin och Lotta

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: han var helt ok =P

2008-03-09 @ 19:41:31
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0