Upphängda skor

Hela hörnan litenJag har så många gånger berättat för er att jag är galen i skor. Gärna klackar. Gärna höga. Gärna MINST 9 cm. Det tråkiga är att alla dessa fina skor som jag har spenderat otroligt mycket pengar på bara har stått inklämda i ett skåp. I bästa fall har de som är riktigt fina fått stå i en bokhylla. Men nu är de bokhyllorna utbytta mot en mindre vit, och då får skorna inte plats. Vad skulle jag göra med de 10 par skor som hade stått i bokhylla? Jo jag hängde upp dem! Har man inte tillgång till en egen walk-in-closet som är min (och Alex!) dröm, får man göra så gott man kan. Min hall har nu förvandlats till mitt skomuseum. Äntligen får jag visa upp mina fina skor. Tack mamma och pappa för att ni uppfyller mina drömmar!






/Katarina, kan stå hur länge som helst och beundra mina skor och hattar

Kommentarer
Postat av: Hanna

Smart att göra så. Min man skulle inte gilla det så hos mig får skorna trängas i garderoben.

2008-01-17 @ 06:59:04
URL: http://hannafialotta.blogg.se
Postat av: Martin

Grymt bra sida. Själv är jag en kille som älskar att shoppa. Såg din blogg o blev så glad för du verkar gilla det med.

Ha en fin dag.

2008-03-17 @ 04:47:13

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0