Tillväxt

blommor liten
(Klicka för större bild)
När mamma och pappa var uppe förra helgen satt jag istortsett bara i skolan. På dagarna fixade de saker åt mig medna jag pluggade och på kvällarna käkade vi och myste tillsammans. Skoutställningen i hallen som jag tidigare visat är ett av pappas påfund. En annan sak som mamma bidrog med var blommor. Hon köpte orkideér, någon grön växt och en bukett rosa tulpaner. Igår vissnade buketten och som tur var hittade jag en ny, billig bukett med ljusrosa tulpaner utanför den närmste blomaffären. Så det är mitt löfte! Jag ska alltid försöka ha en fräsch bukettblommor på mitt bord. Det bli så mycket fräschare och lyxigare!



/Katarina, älskar växter i lghen

Kommentarer
Postat av: Självaste Pesan

Välkommen till en ny tävling om ett smycke från Kyss Johanna. Vinnaren väljer själv ut ett smycke ur kollektionen, till ett värde av Max 500:-

2008-01-20 @ 15:08:52
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Martin

Jag måste säga att du skriver väldigt roligt och underhållande, kanske speglar det din personlighet, det verkar så iallafall.

Du har iallafall fått en trogen läsare tills jag flyttar till Uppsala i höst. :)

2008-01-21 @ 15:36:55

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0