tankar såhär en nästan röd onsdag

Snöiga regndroppar faller ner från den otroligt grå himlen. Luften känns kallare än vad den är. Inga studenter på gatorna. Ensam sitter jag här och lyssnar på väldigt pigg partymusik och redigerar bilderna från nyår. Magen kurrar men de tre stegen till köket känns otroligt jobbiga. Tanken på honom. På killen jag träffade på nyår kan inte försvinna. Jag har nog fått en liten crush (?!). Vågar jag leta upp honom? Vågar jag ta kontakt? Det var otroligt sexigt när han sjöng och spelade piano. Vad är det med musikaliska killar som gör de så oemotståndliga? Jag börjar känna mig som en "Carrie" - killar och skor är livet!




/Katarina, play that funky music

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0