Söndagsutflykt till älskade landet

I söndags ägnade jag hela dagen i Stockholm. Systerbesök stod på schemat. Alltid lika mysigt. Det känns skönt att ivf någon i familjen har flyttat närmare. Snart har syster dessutom bli och då blir det enklare för henne att komma till mig och då kommer IKEA närmare (yes!).

Vi gjorde söder i söndags. Jag besökte faktiskt American Apparel för första gången (stängt förra gången). Dock handlar jag hellre över nätet. Otroligt fula killkläder och jobbig musik. Jag shoppade en oversize t-shirt från vårkollektionen och en body för 38 kronor på rean. Båda två från Monki. Sen blev det lite plock från H&M.
Kom hem med tre rosa armband som påminner lite om A.V max. Dessa fick jag av snälla syster, som sa att jag fick välja vilja jag ville, eftersom hon hade så många färger.

sthlm+armband
(Klicka för större)



/Katarina, ska snart och träna

Kommentarer
Postat av: Sophie

Vill du veta en hemlis?;) Trots att jag bor i Sthlm så har jag aldrig besökt AA-butiken. Har gått förbi den när den varit stängd, men aldrig känt mig lockad att besöka den. Gillar inte ljuset eller inredningen! Håller med dig, då kan jag lika gärna beställa över nätet!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

2008-01-30 @ 08:33:18
URL: http://sophiesfashion.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0