gårkvällen, blonda flicka & nations tjafs

Det är istortsett alltid en fördel att gå i en klass med endast snygga, blonda, välklädda donnor. Speciellt bra är om man vill bli inbjuden på reservofficerarnas fest i ett hus i ekonomikumparken och omges av välklädda män. Det är något speciellt med militären. Det är något som lockar, trots att de endast är reserver. Det är manligt med emblem osv på kläder.

svenska flicka
"Svenska Flicka"

Ibland är det dåligt att bara vara tjejer. Det blir otroligt mycket tjafs, omständigheter osv. Igår stod vi utanför Snerikes säkert 30 minuter för att folk inte kunde bestämma sig vart de skulle gå, eller om vi kunde dela oss, eller vad som gällde. Jag orkar inte sådant. Jag är enkel av mig. De som vill till Värmlands, de rör sig ditåt och de som vill dansa på Snerikes, rör sitt lilla arsle på Snerikes. Mer är det inte med det tycker jag! Tillslut hamnade alla på Värmlands och kul var det! Otroligt roligt. Men usch för Värmlands, det är inte en nation som står högt upp på min lista. Dock, allt blir vad DU gör det till!!! (som igår)


/Katarina, hade en underbar kväll med militärerna

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0