Den vita möter mig

Gardinerna var fördragna. Så jag hade inte sett det vita täcket utanför. När jag stod i köket och blandade min energigröt såg jag i springan från rullgardinen i köksfönstret att det flingade från himlen. Så jag gick till de stora fönstrena oh drog bort gardinerna. Sedan stod jag och gapade i 3 LÅNGA minuter. Det var täckt. ALLT var vitt! Så det blir inte Conversen till gymmet, utan Timberlandkängorna. Usch och fy, jag som har så ont i tån!

I eftermiddag ska jag berätta om Kenneth och skåningar, och sen tror jag att det är dags att presentera min nya favorit. Ikväll är det förfest hos mig och sen nation. Snerikes, som vanligt en tisdag.




/Katarina, ska nu till gymmet

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Var gärna med i min tävling, den avslutas idag! Det enda du behöver göra är att skriva en kommentar och skostorlek :)

2008-01-22 @ 11:42:13
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: sanna

massa snö här med..

2008-01-22 @ 11:52:59
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0