Billig måndag

Ja, precis så blev det idag. Jag har insett att i stortsett hälften av de kläder som jag använder är från Monki eller Weekday. Så idag efter en lång stund inne på Weekday blev det en påse med hem. Design till billigt pris är det som gäller här!

En lång zebraklänning i tunn chiffong och ett par grymma glansiga tight, båda från Cheap monday hamnade i min Weekday påse. Halva priset för båda och under 500 kronor. Grymt!

Bilder kommer imorgon. Måste sova eftersom jag ska upp tidigt och träna

lite kläder
(Klicka för större bild)

Bilderna gör inte kläderna rättvisa. Bilder kommer komma första gången jag använder dem.



/Katarina, all for one and all for love

Kommentarer
Postat av: Sophie

Oj, snacka om kap!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

2008-01-15 @ 09:15:31
URL: http://sophiesfashion.blogg.se
Postat av: Liza

Håller med Sophie :)

2008-01-16 @ 18:02:56
URL: http://lajzas.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0