En för tidig present

real mindreDetta inlägg riktar kanske sig mest till mina föräldrar. Jag har en ny förälskelse. Ja, han är lite feminin men vill väldigt gärna flytta in hos mig i juni. Kanske på min födelsedag? Han kommer gör underverk efter som den blå killen som bor hos mig nu går mig på både nerver och hälar. Jag avskyr honom och han gillar nog inte mig heller.

Snälla tomten (?) eller mamma eller pappa, kan jag få en ny städkompis i födelsedags present?

nuvarande bajskorven



/Katarina, hatar sin nuvarande blå pojkvän som står i skåpet

Kommentarer
Postat av: Debbie

den e fiiiin :D men en kompis har den och säger att den inte är så himla bra, utan man behöver ändå ha den gamla kvar för storstädningen :P

2008-03-24 @ 19:13:52
URL: http://dendardebbie.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0