Ett hjärta i din hand

hjärtaTack för din anmälan

Du har anmält följande:


Jag donerar mina organ och vävnader efter min död för transplantation och annat medicinskt ändamål.

19xx0621-xxxx
Katarina Sxxx Nxxxxxx


Så, nu har jag skrivit in mina organ i donationsregistret. Inte endast till transplantation utan även till forskning och andra medicinska ändamål. Mitt resonemang utgår från att jag själv behöver organ som är donerade för min utbildning och möjlig framtida forskning. Inte bara vi biomedicinare behöver organ eller hela människor utan även tex läkarna. Så kika in här och lämna dina organ i någon annans händer.



/Katarina, väntar på mat

Kommentarer
Postat av: Karin

det är bra gjort!

2007-09-26 @ 08:32:45
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0