Nystart med klänning

modströmklännignJag är så trött på alla klänningar som ser likadana ut. Till exempel den typiska Gina tricot klänningen. Dåligt material och tråkig modell.

Jag fick ett mail från Bubbelroom.se där jag fick reda på att de har nypremiär den 1 november. Redan nu kunde jag kika, logga in och undersöka funktionerna. Snyggt upplagd sida, där det både kommer finnas en shop och en köp- och säljfunktion.

Jag hittade denna snygga och lite roligare klänning på Bubbleroom. Den kommer från Modström och har roliga detaljer. Vilket gör att den både är snygg framifrån och bakifrån. Klänningen på den lilla bilden hittade jag hos Asos.






/Katarina, trött men måste plugga idag eftersom tentan inbefinner sig på fredag

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0