"Jau, hör du hur dom sjungor"

Såg en liten snutt av parlamentet igår. Det ångrar jag inte. För första gången såg jag Björn Gustafsson. Oj, ojojoj. Jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Är det i änden där han är så rolig eller är det i den ände där vi beskriver hans gulliga uttryck? Denna väldigt unga komiker är inte bara söt. Nej, han lyckas skämta om saker som berör (eller berört) oss yngre som puberteten, sex och datorer. Hans blyga, lite oskyldiga sätt att skämta gör honom till en gullig kille. En kille man kan ta till sitt hjärta.


Nu ska jag kolla upp i vilka avsnitt av parlamentet han ska medverka i och därefter boka in dessa söndagar i min kalender. Resten av dagen ägnar jag med att städa, plocka, tvätta, kopiera papper på Carro R och sen en sväng till stan ska nog hinnas. Jag vill ju så gärna ha koftan!



/Katarina, nu ska jag lyssna på musik och packa upp en flyttlåda

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0