Förlåt!




När jag skrev inlägget om Björn Gustafsson var det detta klippet jag ledade efter. Nu hittade jag det och kunde inte låta bli att posta det. Björn Gustafsson, me and Elin love you

Upt 2007-10-12 13:36
1. Karro älskar också Björn (rätt Karro?)
2. Rubriken förlåt! finnes för att det egentligen är ett ganska meningslöst inlägg i läsningssyfte
3. Dokumentären, som jag skrev om tidigare. Är ett skämt! Det verkar inte som alla förstod det.

Upt 2007-10-12 19:23
Jag var bara tvungen att dela med mig av honom. Vill ju inte vara egoistisk.





/Katarina, ska nu gå och pussa på människan (läs: mysbjörnen) som ligger i hennes säng och sover



/Katarina, "älgarna ska ha fett me spö"

Kommentarer
Postat av: karolina

Jag älskar också honom! =)

2007-10-12 @ 11:22:31

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0