Musik på catwalken

Om jag skulle ha en visning för en kollektion (som jag överhuvudtaget inte har en ambition att göra) vet jag redan nu vilken musik som skulle rulla. Min så kallade "feel good" musik.

1. Maskinen - Alla som inte dansar

Rytmen, texten och tonerna gör att dansnerven börjar flippa. Jag känner hur jag själv går på catwalken för att visa upp mig.

2. Ida Corr - Let me think about it (Fedde le Grand remix)
Bättre låt att gå till finns nog inte.

3. Soft cell - Tainted love
Älskar takten och den falska sångrösten.

Bubblare. Samim - Heater
Så mycket feel good det kan bli.

Andra "feel good"-låtar.
Alizee - J'ai pas vingt ans (satisfaction remix)
Everything but the girl - Miss
Tiga and Zyntherius - Sunglasses at night




/Katarina, skriver om onödiga saker

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0