Bra dag, dålig dag

Jag har haft en ganska bra dag. Fick redan på att tentan var godkänd. Räkningen har gått bra!

Det dåliga. Oscar kom hit och gjorde slut. Jag förstår inte varför folk inte vågar satsa på mig. Har man det dåligt i en vecka fem dagar, är det värt att göra slut då? Eller ska man stanna kvar och våga satsa lite och känna efter hur det känns efter ett tag? Det är ju den stora frågan.

Bättre blir det. Jag flyger nog ner i helgen. Ska umgås med syster, familjen och antagligen käka middag med S.

Upt 2007-11-21 16:26
Pratade med syster. Bara skrattade åt mina svordommar och ideér. Mår grymt mycket bättre! Sådan lång tid tog det för mig att må bra igen. Skönt! Hon erbjöd sig tillochmed att "lösa det" för mig med sin X5:a.
Imorgon är det Stock igen. Yes!



/Katarina, har ont i huvudet

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0