Blogginspiration á la fröknar

allihop större

Det finns väldigt mycket inspiration att hämta ute bland bloggarna. Dock finns det enligt mig endast tre personer som jag skulle kalla mina "inspirationskällor" till kombinationer. Dessa personer tycker jag alltid har ett kreativt tänkande vad det gäller kläder. De klär sig roligt och modernt med en egen touch. Dessa personer har ALLTID en snygg outfit på sig! De tre personerna är Elin Kling, Amanda och Sigrid.

Sigrid har otroligt snygga kläder. Hon tipsar om allt från väskor, klockor, solglasögon till smycken och kläder. Det mesta i kategorin "dyrt, lyxigt & exklusivt". Hon lottar inte bara ut en dejt med sin kompis Henric, utan vloggar också. En skön liten tjej med humor och otroliga vintagefynd i moderna kombinationer.

Elin skriver Style by KlingStureplan.se. Hon reser mellan New York, London och övriga världen medan hon tipsar om kläder, skor, kombinationer, accessoarer, seconhand och affärer. Dessutom utser hon "veckans läsaroutfit" bland inskickade bidrag.

Amanda skriver moderniteter med sin syster Olivia (som även hon inspirerar). Amanda visar häftiga outfits med coola plagg som ofta är seconhand. Hennes kläder är trendiga men har en otrolig egen touch. Hon har helt enkelt sin egna, speciella stil.

Bubblare: Sophie som skriver Sophie's fashion (min absoluta favoritblogg). Eftersom man inte allt för ofta får se hennes outfit (vilket jag faktiskt INTE saknar i bloggen) blir hon en bubblare. Dock en stor inspirationskälla!

...och så en killblogg. Eller varför inte FYRA killar? Efter att ha läst Carl M Sundevalls blogg har jag nu övergått till Herrbloggen, som ger inspiration. Fyra olika killar som alla ger sin egen klang och tillsammans blir bloggen överbeträffande.



/Katarina, ska nu fixa bilder till er älskade läsare

Kommentarer
Postat av: Klädhängaren

Kan hålla med dig om dem tre bloggisarna, även vi följer dem =) Och ja jag läser bara en liten kurs i Lund för tillfället, sen i vår ska jag väl fortsätta med en kurs som kan vara till hjälp då jag vill in på arkitektlinjen i Höst i Lund. Så vi får se hur det går =) Allt bra uppe i Uppsala med plugg o så? Puusspuss

2007-11-15 @ 23:28:06
URL: http://kladhangaren.blogg.se
Postat av: Sophie

Men gulle dig vad glad jag blir!:D Tänk att lilla jag får vara bubblare!:) Ledsen för min lilla bloggpaus (grrr är så trött på min dator!) men nu är jag tillbaka igen! Hoppas att du får en super mysig helg!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

2007-11-16 @ 07:37:29
URL: http://sophiesfashion.blogg.se
Postat av: Maria

Japp några av mina favoritbloggare också!

2007-11-20 @ 08:10:47
URL: http://larose.blogg.se
Postat av: fashionholic

sophie är en av mina favoriter med!!!! på herrsidan är jag ett stort fan av Klang!!

2007-11-20 @ 14:00:33
URL: http://fashionholic.blogg.se
Postat av: Alexandra

Håller med! Superbra bloggar allihop!

2007-11-21 @ 22:39:48
URL: http://whattowear.blogg.se
Postat av: Sigrid

åh
vad roligt! tack så mycket! :D

2007-11-23 @ 10:40:38
URL: http://sigrid.webblogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0