besked och knutar

Åhh, igår fick jag ett besked. Det kommer hända roliga saker inom min närmaste framtid. Jag kan inte berätta för mycket nu. Just nu finns det otroligt många roliga saker att se framemot.

Länge har jag tjatat om nya manschettknappar. Gärna i silver. Eftersom jag inte hittat några (har inte letat så värst heller) passade jag på att köpa ett par rosa vanliga knutar. Bara för att inte alltid behöva använda de som jag hade sedan tidigare i guld. Riktigt söta blev de i skjortan och passar perfekt till silver. Ska även köpa på mig ett par vinröda. Grymt snyggt till mina scarfser från Burberry. De kostade endast 79 kronor hos Slipsgossen som finns i stortsett i varje svensk större stad.


/Katarina, med en rosa knut på armen

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0