Äntligen!

gossip girl storJag har skrivit en del om Gossip girl böckerna. En chick-lit serie som jag följer. Förra helgen läste jag ut sjunde boken i serien och nu väntar jag bara på att åttande och nionde boken ska släppas på svenska.


För att tag sedan läste jag på en del bloggar att bokserien nu har blivit tvserie, men att den endast visades i Usa (som alltid). Idag när jag gick in på kanal5s hemsida jublade jag högt när jag såg att köpt in serien. Ska bli roligt att få en serie att följa ordentligt. Just nu är det ju bara Veronica Mars som jag gör ALLT för att se. Nästa favorit kommer absolut bli Gossip girl! Det roliga är att vinjettrösten faktiskt tillhör Veronica Mars stjärnan Kristen Bell, som jag skrev om för inte allt för länge sedan.

Serien kommer börja sändas i vår, men innan dess finns trailern här.



/Katarina, längtar till två saker nu

Kommentarer
Postat av: Karin

tack för namntips:)

2007-11-12 @ 13:38:16
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0