En fylleresa på fel håll

v?ska storAllt är nedpackat förutom Bag-in-Boxen och sovsäcken som ligger i skåpet i skolan. Ja, om 35 minuter ska jag ta bussen till skolan och göra laboration 9:1. 30 minuter efter att den slutat är det dags för avfärd. Bussen står utanför ingång C3 och där ska ALLT lastas på och alla biomedicinare ska äntra.

Mitt bussgodis består av:
- Nya Cosmo
- Selleri
- En bag-in-box
- Ett plastglas med döskallar
- Filmen Yrrol
- Fyra guldtior till pausen

Min första festresa ska jag spendera i Umeå. 2 dagar av fest och flärd (?) med sittningar och annat roligt. Underbart kul tycker jag nu och tyckte igårkväll men igår morse, då var jag INTE sugen. Nu gäller det vänner. Ska Uppsala vinna festen även iår?


/Katarina, svettig men ska in i duschen nu

Kommentarer
Postat av: Karin

jadu, fotograf på riktigt haha.. jag har ju ingen utbildning eller nånting.. vad är det som avgör om man är det på "riktigt" eller inte förresten?:p haha ingen aning

2007-05-11 @ 09:36:11
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: jacqueline

Hej!

Jag har funderat på vad BMC menas men jag har inte riktigt kommit underfund med det så jag tänkte fråga dig.
Vad innebär BMC för biomedicinare och för läkarlinjen?

2007-05-11 @ 13:09:20

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0