vår, fika & sena timmen

Klockan är snart 17 och jag trodde klockan var typ 15. Tur att jag inte åkte ut till Ikea och Elgiganten. Jag ska ha förfest här ikväll och då hade jag ju kommit hem alldeles för sent.

Idag är det vår i luften. Fåglarna kvittrar, det är strålande sol och jag kan tom ha balkongdörren öppen. Så mysigt väder. Har varit på Ofvandals och fikat med Karro och Chris. Jag träffade Linda och Hanna (från jobbet i Skåne), vilket var väldigt trevligt. Sedan promenerade jag, Karro och Chris hem från stan. Stannade till på Foleks och jag köpte vårrullar som jag nu ska smälla i mig med lite ris.

Åhhh, det är vår i luften och jag har kunnat använda min trench idag!



/Katarina, hungrig och vårig

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0