naket, Stocken & brats

Kvällens billigaste: Vid 02:00 delades det ut gratis pizza till alla hungriga, fulla studeter. Där sparade vi in pengar på fyllematen som vi hade tänkt köpa på MAX.
Kvällens mysigaste matperson: Alex var grymt sexig när hon åt. Hon satt och gluffsade i sig pizzan med Ebba vid räcket. Sooo hot! (nästan)
Kvällens sötaste: Ada var otroligt söt med sitt fina glänsade hår.
Kvällens fullaste: Denna titel får nog även Ada ta på sig.
Kvällens misstag: När Ada skriker "Vem fan var den äckliga killen som Elin hängde med" när Elin och "killen" står utanför. Han blev inte jätteglad och gick ganska snabbt därefter.
Kvällens mest vågade: Alex hade shorts på sig. Grymt snyggt, men riktigt vågat. En mycket lyckad risktagning!!!
Kvällens fyllemat: Christofer snodde korridorspasta och kokade ihop med lite pesto, Thanx! (Vi diskade och lade 25 kr på bordet när vi gick)
Kvällens utskällning: Fick Christofer för att han snodde Henriks mormors bakade bullar. Han skämdes så mycket att Henrik fick en hundring i handen. Henrik mottog den inte.
Kvällens klädsel: Jag hade på mig min svarta klänning med paljetter, svarta tights, höga svarta pumps, guldband under bysten och ett långt halsband med stort guldhänge.
Kvällens frisör: Var Alex som lockade mitt, Karros, sitt eget och Elins (?) hår.
Kvällens baksida: Alla brats som stod på högtalarna och sjöng "Sing Hallelujah, sing it hallelujh... sing it......"
Kvällens "jag har aldrig": Slutar alltid med sex men det sjukaste var kanske "jag har aldrig haft sex i ett omklädningsrum". Jo, en drack eftersom denna person hade haft sex på NK.
Kvällens debut: Jag hånglade för första gången med en tjej. Elin fick den stora äran att ta min tjejhångel-oskuld.
Kvällens lek: Helt klart och som vanligt kortspelet som vi alltid kör. Förra gången slutade det ju med massa pussar och flera "busringningar". Denna gång slutade med Eric utan tröja, en snusande Christofer, en kåt Ebba av allt hångel hon fick, slickande av Adas öra utfört av Linnea och massor av KLUNKAR.




1:a Karro o Elin, 2:a Ada och Alex, 3:dje ELLLIN, 4:de Alex agerade Adas väska



/Katarina, en orolig själ

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som en rolig kväll :D

2007-03-19 @ 19:31:28
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Carl-Johan

Haha, förlora tjejhångel-oskulden, hur var det då? Var det usch eller najs? Typ.. näe, aldrig mer, eller ja, det var inte så tokigt?
Kul o se alla "kvällens" av allt möjligt annars :) Verkade va en grymt najs fest annars :)
Du kan inte svara i min blogg så jag får svar?

2007-05-20 @ 04:06:08
URL: http://my.opera.com/cjeelde
Postat av: Katta

Re Carl-Johan: Jo, det var väl bra. Jag blev TVINGAD! Jag skulle nog aldrig mer hångla med en tjej igen eftersom jag inte är attraherad av det kvinnliga könet, men om jag hade varit DU, hade jag viljat hångla med Elin. Hon hånglade bra! Ja, den kvällen var en av de bästa!

2007-05-20 @ 10:44:11
URL: http://shoeholic.blogg.se
Postat av: Carl-Johan

Åhå, hur blev du tvingad då? Var det ngt spel då eller nåt? Hehe, ja, jag förstår, samma som att jag inte är attraherad av killar ju :) Men hur kan du tycka att Elin hånglade bra då? Får bara inte ihop det med att du inte är attraherad av tjejer :/ Du borde va mig eller kille för ett tag med andra ord då ^___^
*Fniss* tycker att bilderna är så himla skoj från festen :) Kollade föresten igenom lite mer i bloggen och det var massor som var kul o läsa :) Får nog ta o bokmärka eller försöka minnas länken :)
Festat nåt i helgen då? =)

2007-05-20 @ 17:54:14
URL: http://my.opera.com/cjeelde
Postat av: Carl-Johan

Jobbiga säkerhetskoder när man ska posta hehe :) :) Du kan väl svara till mig som förut när du svarat?

2007-05-20 @ 17:55:19
URL: http://my.opera.com/cjeelde
Postat av: Katta

Ang. hur Elin hånglade var väl mer ett skämt. Hon hånglade inte dåligt dvs hon "slabbade" inte! Vad roligt att du hittar något att läsa, då har jag alltså lyckats :)
Anledningen till att jag hånglade med Elin för att vi spelade "ölspelet" som vi alltid gör och då skulle den som hade det kortet hångla med Elin. Men jag vägrade först, men som sagt blev "tvingad". Ingen stor grej egentligen :)
Ja, vi har festat lite i helgen. Var och bowlade och sen gick till Platina och drack lite rosé och tog det mest lugnt. I fredags var vi först på Värmlands nation och sedan gick vi till Birger jarl där Karin red på en tjur som du kan se i ett nyare inlägg. CJ var kastrull-full och jag fick ta hand om honom. Men det var en bra kväll trots det sistnämnda :)

2007-05-20 @ 21:36:18
URL: http://shoeholic.blogg.se
Postat av: Carl-Johan

Aha haha *fniss* =) Skoj med spel på fyllan när man "tvingas" till hångel o annat som man annars inte hade gjort :) Tycker du att många killar slabbar då? Hehe kan tänka mig att du fick en liten chock att det var just Elin du skulle hångla med :D Var ni tvungna att hångla länge eller?
Najs att du pluggar =) Jag pluggade i Visby förut ett par år :) Var det uppsala du pluggar i? Får ta o kolla igenom dina senaste inlägg i bloggen :P Coolt att du känner en som kallas CJ :) Jag kallas också CJ fast mer C-J med bindestreck :) Din blogg e skoj =) =)
Du har ingen mail så man slipper säkerhetskoder? :)
Jag har jobbat nu i helgen tyvärr så jag får vänta lite med att festa igen, plus att jag har lite dåligt med inkomster just nu :(
Kramis

2007-05-20 @ 22:46:46
URL: http://my.opera.com/cjeelde
Postat av: Katta

Re Carl-Johan: Vad du är intresserad av mitt och Elins hångel. Vi behövde nog inte hångla länge. Vad pluggade du i Visby? Vi har en stuga på Gotland eftersom mamma kommer från Gotland. Han kallas inte CJ, det är jag skriver det eftersom det är förkortningen av hans förnamn. Du kan skriva till [email protected] om du tycker det är bättre. Jag ahr också sjukt dåligt med inkomst nu, så im får jag nog ringa nödsamtalet!!!

2007-05-21 @ 21:47:06
URL: http://shoeholic.blogg.se
Postat av: Carl-Johan

Så där :) Mailat :) Hoppas du kan svara på mailen sen så jag lättare ser svaret :) Får ta o bookmarka din blogg :) Kul o läsa den :) Alltid skoj med saker som händer på fester ju :) Hihi, minns för lääääänge sen när vi körde ryska posten på klassfesterna och det var innan vi började dricka och jag var drygt 10 år, då var jag sååååå rädd när det var ryska posten :) Var såååå hemskt med "tjejbaciller" och att pussa tjejer. Tror nästan att jag var mer rädd för tjejer på den tiden än du var för Elin :) hihi :) Men det var grymt kul på ryska posten när andra pussades =D Långtradarna var roligast :D Men oj oj vad det var länge sen.
Jag pluggade på KTH i Visby. Nu finns inte KTH kvar där. Men det var två roliga år. Vad najs, var på Gotland har ni stugan? Är du ofta där? Det e nästan som att åka utomlands bara det att alla pratar svenska :) Hehe, förkortningen av mitt förnamn är också CJ :) Men sen när du pluggat klart så kanske det blir sjyssta inkomster :) Jag är fortfarande inte helt klar. Jobbar med en liten rest och extraknäcker lite smått. Får jag ett jobb med minst 20 000 kronor i lön så kommer jag bli riktigt glad. Vet inte vad ingångslönen är för de som pluggat det jag pluggat men det är över 25 000 kronor. Men jag tänker inte alls i dom banorna. Jag är nöjd med vad jag kan få istället. Försöker att inte stirra mig blind på vad som är "ingångslön" och så vidare. Bättre att ha en bra relation i arbetslivet så kommer det säkert att löna sig i längden. Klart man ska ha liiite vassa armbågar också men man ska nog akta sig för att vara en paragrafryttare och peka på fakta. Kommer nog ordna sig :) Bara jag får råd med hyran, räkningar, mat, lite nöjen och sätta undan kanske en tusenlapp per månad så är jag nöjd! :)

2007-05-23 @ 11:34:45
URL: http://my.opera.com/cjeelde

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0