Gårkvällen, en gång för lite

Igår var första gången någonsin sedan jag flyttade till Uppsala som jag inte gick ut när det fanns tillfälle. Det kändes lite sjukt men när jag kom hem och kunde lägga mig i min säng relativt tidigt pustade jag ut av lättnad.

Jag var lite sen hem till Karro men efter ett tag drog jag tummen ur mumindale och satte på lite mascara på fransarna och paddlade iväg på min gula Netto-cykel. Väl där var jag hur förvirrad som helst. Kallad på Filip när han inte ens hade kommit till Karro och bara vimsade runt. Men efter 2 glas vatten och 2 glas vin var jag lite mer på topp och fick för mig att jag skulle följa med ut. Hade följt med Karro, Johannes och Elin halsvägs ner till stan när jag kom på mig själv med att gå och gäspa. Jaha, då var det bara att vända om och trampa hemmåt!

Kvällens vin: AUSSIE!!! (behövs ingen motivering)Kvällens fullaste: Elin, helt klart. Hon har något med killars hår. Hon pillar ALLTID i hårt.
Kvällens roliga: Jag tyckte det var roligt att de Johannes igen. Jag gillar honom. Han är grym!
Kvällens färgklick: Elin (finns ingen nominering)
Kvällens par: Elin och Karro när de för sig själva satt och körde "jag har aldrig..."
Kvällens misslyckade: När vi skulle köra "jag har aldrig..." utan sex frågor. Det fungerade inte i vårt gäng.

De andra gick vidare till Ög's för att festa på deras husfest!



/Katarina, en märklig kväll igår

Kommentarer
Postat av: elin

va? vems hår pillade jag i igår?!

2007-03-25 @ 18:45:45

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0