Den blå himlen speglar mitt sinne

Himel bl? ovanf?r husenIdag kvittrar fåglarna, solen skiner och himlen är fantastisk blå. Jag som inte trodde att vädret kunde bli bättre än vad det var igår. Jag har precis hämtat tvätten från tvättstugan och nu känns allt otroligt bra.

Tog lite tidigare idag en promenix med Snygge-Karro och sen drack vi te i hennes ny place. Riktigt skönt för henne att ha kommit närmare stan. Skönt för MIG att ha henne närmare. Resten av dagen ska jag spendera i sängen med en tidning och tvn. Ikväll blir det dammsugning och god mat. Behöver tömma lite i frysen så klyftpotatis och rödvinssås går säkert ned!

Visst blir man underbart glad när vädret är såhär. Känns nästan som om jag är kär. Är det så eller ljuger min kropp?!



/Katarina, borde smörja sina läppar

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0