En midsommar på Östergatan

jag med kransDå var midsommar planerad och nästan alla inbjudna. Det är lite jobbigt att bjuda in alla när man varit borta ett tag och många har bytt nummer.

Nu försöker jag få tag på:
- Elin
- Ebba

Och väntar på svar från:
- Louise
- Myrna

De andra har jag faktiskt lyckats få tag på. Riktigt skönt och roligt att det är så många som kommer!

Planerna:
Kl 12:00 träffas vi utanför mig. Där har jag dukat upp med stolar, ishink (till drickat) och lite tilltugg. Vi hejar och dricker under Gåsaloppet (Ett lopp längs vår gata där varje lag består av 5 personer på träskidor). Sedan beger vi (de inbjudna tjejerna) oss in i min trädgård där de finns uppdukat med snaps. Anna tar med sig sill från jobbet. Sen blir det knytkalas (vidare information om vem som tar vad kommer). Framåt kvällen skiljs vi åt eller beger oss till samma fest/-er.

Klädsel: Sommarklänning eller finkläder. Gärna krans om du kan ordna.
 
Vad mysigt det ska bli mina älskade vänner! Speciellt roligt att Rebecca inte åker tillbaka till Usa utan stannar och förgyller vår dag.





/Katarina, har snart huset för sig själv i en vecka

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0