En sommar här

jag io ljustre bättreBåstadveckan har avverkats. Jag var inte där. Jag jobbade 6 av 7 dagar. Falsterboveckan har börjat, jag jobbar 5 av 7 dagar men har pga avståndet festat mycket. Visbyveckan har börjat, och enligt rapport, är det underbart många snygga 25-åringar som glider runt i bikinis och drinkar. Men är jag där i år? NEJ!

Sommarens höjdpukter går och kommer men det är inte mycket jag hinner med eftersom jag jobbar. Dock är det F-bo som gäller. Ikväll fick vi tom med oss Anna från jobb och det var grymt bra uppslutning från Rögan. Som jag ibland hatar och ibland älskar. Men just nu, just just nu är jag bara lite besviken. En golftävling gick före mig för min sommar-sthlmare. Det är smällar man får ta! Imorgon jobbar jag bara 8 h. Sen, sen är det rosé, annat och fest som gäller. Kommer han vara ute? Jag vet inte. Men jag, jag kommer stå i baren kl 01:00 med en 4:a Bacardi apple, Loka och 3 lime. Så är det, så är mitt liv just nu. Bacardi apple, Loka och 3 lime + jobb + hångel + vänner och + fest. Men längtar man?

Ja visst längtar jag! Efter att få visa mitt juridikstuderande-sommarragg Uppsala, efter mina älskade Uppsalavänner (känn er träffade!!!), efter min lägenhet, efter ensamheten och ja, efter Stockholms NATION!!!!!



/Katarina, uppdaterar efter att internet har legat nere i lilla soliga SKÅNE

Kommentarer
Postat av: Antonia

Hej!
Mitt namn är Antonia och jag har planer på att börja plugga i Uppsala efter jul. Dock har jag en fråga om nollningen, som verkar var grymt rolig. Är den lika stor på våren som hösten? Hur är det annars att plugga i Uppsala? Hittade dig genom att jag sökte på internet, hoppas på att du kan svara på mina frågor.
Mvh Antonia

2007-07-27 @ 15:40:06
Postat av: Kina

Hittade sidan genom att söka på noppborttagare :) Hihi tur att det inte står ett "att" framför "döda människor" i underrubriken, för då hade "döda" blivit ett verb... :P

2007-08-04 @ 12:01:03

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0