Underbar butik

twikfitTwilfit känner väl alla till, men känner ni till den super snygga och överdesignade butiken som ligger i S:t Per gallerian i Uppsala. I tisdags gick jag förbi där med Ica City påsarna i högsta hugg på vög till bussen. Kunde verkligen inte gå in men kikade in och usch vad snygg den är. Nästa gång jag är på stan på måste jag in och bara titta. Klädstänger som hänger från taket i ljusa tråda och ja, finfint!



Visste ni att ...
...Twilfit öppnade sin första butik 1922. Hade ingen aning att butik hade funnits så länge. Behöver verkligen trosor får nog bli ett besök på Twilfit och NK.



/Katarina, naken under byxorna

Kommentarer
Postat av: Rory.

heheh jag har jobbat i en twilfit butik heheh

2007-01-28 @ 14:04:36

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0