Patricio, vår stora hjälte

Patricio och KArin norreda

Jag skrev innan om att kära Patricio hade kommit in på läkarlinjen i Göteborg och däremed flyttade i lördags. Idag fick jag reda på att han kommit in i Uppsala istället och har flyttat tillbaka och såååååå lyckliga vi är för det. Både lycklgia OCH tacksamma. Det är ju han som utbildar Karro till dj på Snerkan och minskar våra kötider in på nationerna. Dessutom så gör han efterfesterna till något att leva för!

Från mig och Karro, Patricio välkommen hem till härligheten!


/Katarina, ska nu plugga lite på maxilla

Kommentarer
Postat av: Karro

WEEII! =)
fast han sa iofs att jag skulle få ta över hans jobb och tjäna hurmycketdetnuär istället för honom. nu antar jag att han vill ha tillbaks jobbet. suck, aja.

2007-01-17 @ 22:09:14
URL: http://karolinarosell.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0