Mail från Tyskland

mischa och jagKommer ni ihåg Tysken Mischa som bodde i Karros korridor och som jag var på avskedsfest hos. Jag gav min mail och mitt telefonnr till honom. Så nu fick jag ett mail. Han är den sötaste och mysigaste tysken jag någonsin träffat. Han grät när han skulle lämna Sverige.

Han skrev att han hade problem med tyskan nu eftersom han pratat så mycket svenska det senaste halvåret. På valborg kommer han tillbaka för att fira (alla gör det!) på riktigt Uppsalavis med flottränning och allt vad det innebär!

När jag ser filmer från valborg längtar jag verkligen till Värmlands och Stocken öppnar sina uteserveringar. SÅ mysigt det var, och sen får de ta in mycket mer folk = kortare köer (eller inte valborg då man inte kommer in utan att stå på listan eller sova utanför)

Upt 2007-01-31 18:31
Tips! Läs Snygg-Karros kommentar till inlägget.



Ser ni mig i bakgrunden?



/Katarina, gillar vintern i Uppsala men gillar väldigt mycket våren också

Kommentarer
Postat av: Karro

JAG ÄR KÄR I MISCHA! Han är sötast!
Skickade han bilderna på sig själv utklädd till svensk tjej till dig också?!

2007-01-31 @ 18:19:52
URL: http://karolinarosell.blogg.se
Postat av: meme

Bodde du i uppsala redan förra valborg? kram

2007-02-01 @ 10:52:43
Postat av: Katta

Re meme: Nej det gjorde jag inte men jag har redan lotsats in i hur underbart det är! Sedan har jag sett filmer m.m Vet hur det är i Lund, och det är liknande här, bara att det är STÖRRE!

2007-02-01 @ 21:25:49
URL: http://shoeholic.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0