Gamla goda vänner

LinaJag sitter här vid datorn nu och känner mig sjukt nöjd. Har precis städat hela lägenheten. Badrummet, hallen och "köket" från topp till tå och övriga dammsugat och plockat undan. OJ, vad skönt det var! Man känner sig helt lättad. Nu tänkte jag att jag var värd lite tid här framför bloggen. Tog foton på mina shoppingfynd från dagen och hittade denna roliga bild på min barndomsvän Lina (min frisör) från i fredags på puben i Höllviken. Jag "råkade" smälla av en bild och just då drar Lina sig under näsan av någon sjuk anledning.
Oj, vad jag saknar vissa människor ibland som man tappat. Fast jag har ju inte riktigt "tappat" henne, vi är bara inte lika bra vänner längre. Men guuud så kul vi har när vi träffas. Lina är nog en av de sjukaste av mina vänner och jag blir lika sjuk när jag träffar henne. Gillar och umgås med Lina!







Upt 2007-01-24 00:24
Har nu lagt på badrumsmattan och lägenheten är FÄRDIG!




/Katarina, sjukt nöjd med sig själv för att hon kunde ta tag i något

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0