Fredagskvällens tentafest

Jaha, då var det dags att skriva lite om fredagskvällen. Eftersom kvällen avslutades med en minst av allt tråkig sak är känslorna blandade när jag ska skriva om kvällen. Jag skriver till saken hände!

Vi samlades hemma hos Eric på förfest vid 17:00. Alla var grymt laddade efter julen och allt tentapluggande. Jag kom på att jag glömt min kamera och var tvungen att kila hem igen (tur att man bor nära varandra). Med kameran i högsta hugg begav vi oss, 15 minuter försent till Snerikes. Men bordet fanns kvar och där satt Helene, Karin, Linnea och Therese och minglade lite. När vi satt os fick vi beställa och det blev för de flesta hamburgare med olika tillbehör. Jag beställde emd mozarella, tomat och klyftpotatis och WOW!!!! Folket började strömma in och det blev bara trevligare och trevligare. ÖVerlag en otroligt lyckad kväll!

Småpunkter, viktiga att nämna:
† Det luktade fruktansvärt illa på tjejtoaletten efter några timmar (jag klöktes såklart)
† "Av vin blir man fin" - Elin
† Elin och Alex ser att Karro sitter med en kille. De ställer sig och PEKAR på dem i ca 5 minuer
† Karro får på slutet vara dj och då menar jag inte "välja låtar" utan hon slår uppe i båset med hörlurar och mixar och håller på. WE LOVE Patricio (original Dj)!
† Det står en långhårig Simon-kopia från New castle i garderoben
† När jag vaknade i lördags hade jag 7 missade samtal från Karro. Senare ringde hon på min dörr och frågade om jag hade svimmat (Tack för du bryr dig honey!)
† På hemvägen ÖSsnöade det. Riktigt mysigt!
† Sjuksyrrorna hade inga bra faddrar så vi agerade faddrar istället!!!
† På Snerkans vägg står det, "Så är vår lära, älska vår hembygd, värna dess ära och frid- eller DÖ"

Vi kommer sakna dig Patricio som nu har flyttat till Göteborg för att plugga till läkare.





/Katarina, trött och MÅSTE städa

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0