Dagen då allt började om igen

Bilder från dagen som varit.

Snö IGEN. Vi har snö i två dagar sen försvinner de i två dagar och sen ingen snö i två dagar osv....

2 cm is hade frusit i min blomlåda inatt, kallt

Jag lagade oxfilé och spagetthi à la pesto och fick sen sedan panik över hur smutsig spisen var så jag avr tvungen att polera och diska!



Nu ska jag plugga fram till 00:00 sen ska jag sova och imorgon är det tidig morgon för att plugga på skolan i biblioteket med Axel (mitt, Karros och Elins skelett) och sen är det grupparbete i 2 h. Sedan bär det av till Arlanda där jag ska träffa Anna. Vi tar oss ner till Skåne med flyme och sen kör pappa oss till Skanör. Oj, vad jag är ledsen just nu!


/Katarina, trött och mätt

Kommentarer
Postat av: Ally

Blä, snö... jag klarar mig helt utan det tror jag :)

2007-01-17 @ 19:28:37
URL: http://princessan.blogg.se
Postat av: Karro

förstår att du är ledsen. ring om det är något!
annars kan du ju bara tänka lite på axel, så blir du nog glad. kram

2007-01-17 @ 19:56:00
URL: http://karolinarosell.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0