Avskedspresent

Min mamma är ju helt underbar. Hon vet att jag inte har mycket pengar för tillfället och att jag precis börjat en ny kurs (= behöver nya block).

I fredags fick jag 9 kollegieblock av henne. Lite olika, helt blanka, randiga och randig/blank. Riktigt bra och jag sparade ungefär 200 kr på det.

Idag på flygplatsen när jag stod i kön för incheckning stack hon 300 kr i min hand. Jag frågade "Varför får jag dem?". Hon svarade "Fråga inte, stoppa nu ner dem i plånboken så du vet var du har dem".

När jag kom hem efter en skön resa hittade jag min bok i postfacket (levererad i fredags). Bokus är verkligen toppen. Det står att frakten skulle ta 3-6 dagar. Boken kom på 2 dagar och det var fraktfritt. HUR bra som helst! I fortsättningen ska jag BARA beställa från Bokus.





/Katarina, ska snart sova

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0