Volym, Malmö & tequila

Jag med drickaBussen in var försenad, mycket försenad pga det dåliga väglaget i Skåne. Hur svårt kan det va att fixa vägarna? Mötte upp Karro, Karin och Emma på Apoteket (det var kallt och de ville vänta inomhus). Vi begav oss direkt till Volym som ligger precis vid Möllan. Har aldrig varit där innan men det är ju absolut den snyggaste baren kring Möllevångstorget. Klart Mascot har billig öl, Nyhavn har billiga drinkar och Metro en mysig uteservering men Volym var grymt. Började kvällen med att beställa in en 6:a snöstorm. De spelade bra musik förutom en sväng till Abba med ring ring.

Vi begav oss till KB men kom inte in för att jag är liten. Gick till Bodoni istället och shottade tequila. Men eftersom medelåldern där var 45 och typ alla liknade horor begav vi oss tillbaka till Volym och jag fortsatte att ragga/prata med vakten som var 28 men såg ut som 21 och jobbade som badvakt på Vanningen i Vellinge trots en ingenjörsutbildning i ryggen. Jag och Karro beställde in en flaska vin TILL och jag lämnade mitt kort i baren så att jag inte skulle behöva dra kortet varje gång. DÄR gick det utför. Vi träffade Petto nummer 2. Som jag tydligen blev väldigt trevlig med (NEJ, jag hånglade inte med honom). Sen är minnena lite sådär.

Vi bestämmde oss, efter ett samtal med KF (gammal gymnasieklasskompis som jag hånglade och lite mer med i somras) att vi skulle bege oss till Inkonst. Påvägen dit ramlade ju jag i mina höga pumps och har nu skrapsår på fingrarna. Väl inne började jag och Emma med att shotta tequila (igen!). Nästa minne är hur jag hånglar med KF. Ingen aning hur/när/varför men tydligen så har vi gjort det igen. Kommer ihåg hur Max (gick även han i min gymnasieklass) kommer med utsträckta armar och bara skriker något.

Imorse vaknade jag naken i KFs säng. Ja, jag var typ lika förvånad som Karro var när jag ringde henne. Jaha, är det såhär man ska umgås med sina gamla klasskompisar? Hur kommer det sig att man gått i samma klass som en människa i 3 år och SEN hånglar man? Jaja, trevlig är han så inget som är speciellt pinsamt eller som jag ångrar. Roligt var att Olle, Max, Jonathan och Fredde sov på bottenvåningen. Lite roligt imorse när jag kom ner och träffade Max och Jonte.


På första bilden sitter Emma och Karin i soffan på Volym och på andra bilden sitter Emma och Karro i soffan.

Ps. Jag VET att Natalia kommer att kommentera detta inlägg, haha.




/Katarina, har nu berättat om mina nakenhistorier för hela världen

Kommentarer
Postat av: Natalia

lord, vilken kväll!

2007-02-26 @ 08:13:54
Postat av: Katta

Re Natalia: Det var en otroligt grym kväll :)

2007-02-26 @ 11:06:48
URL: http://shoeholic.blogg.se
Postat av: Sandra

hahaha. Det är nice att man får lite skvaller från Norr genom din blogg. Jag och Micki fick oss ett rejält flabb när vi läste om ditt äventyr i Malmö. Det är som man brukar säga "Old habbits, die hard."

2007-02-26 @ 18:54:07
URL: http://yrvadret.blogspot.com
Postat av: Anonym

hahahahah kan inte sluta skratta!!!!! kramar Anna

2007-02-28 @ 17:22:53
Postat av: Natalia

yep! du hade så rätt så.. ;)

2007-02-28 @ 22:54:07
Postat av: Carl-Johan

Hånglat med en gammal klasskompis? En tjej? O_o Inte för att det e ngt fel med det men ändå :)

2007-05-20 @ 03:56:23
URL: http://my.opera.com/cjeelde
Postat av: Katta

RE Carl-Johan: Varför skulle det vara en tjej? Nej det är en kille, KF, som jag hånglat med innan!

2007-05-20 @ 11:12:59
URL: http://shoeholic.blogg.se
Postat av: Carl-Johan

Ooohh sorry, blev förrvirrad :) Det var länkat o så :)
Men jag håller med om det du skrev.. hände mig också.. hade gått i samma klass som en tjej och sen fleeeera år senare blev det lite intima saker.. varför gör man inte sånt på en gång när man går i samma klass? Nåja, skoj när sånt händer iaf :) :)

2007-05-20 @ 17:59:05
URL: http://my.opera.com/cjeelde
Postat av: Katta

Re Carl-Johan: Jag kan tyvärr inte göra något åt säkerhetskoderna. Så är det alltid också när jag ska kommentera! Jo, det var väl kul att det hände. Liksom ingen "big deal". Bara roligt för alla mina gamla klasskompisar, som tyckte det var lite skojsigt!

2007-05-20 @ 21:25:05
URL: http://shoeholic.blogg.se
Postat av: Carl-Johan

Mmm vet.. det e väl dom som gjort hela blogg.se som man får klaga på om säkerhetskoderna =) Jag gillar hånglen som är "ingen big deal" bäst. När det bara kommer rent naturligt och lika mkt från båda. Men sen så är det ju skillnad på hångel o hångel också. Vissa verkar ju tycka att en pytteliten puss på munnen är hångel... hihi :)

2007-05-20 @ 22:35:35
URL: http://my.opera.com/cjeelde

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0